Followers

1.Jan.2014 be


Detik pertama, aku mahu salin semua lapisan-lapisan kulit-kulit atau subcutenous skin dan muka malah perangai ditambah juga sifat cinta aku. Cukup, cuma lagi beberapa hari sahaja lagi, aku sweet-24. Cukup untuk aku berhenti buat kerja-kerja useless dan berangan sahaja.


Detik kedua, aku akan mula salin nota diari . Aku tahu kau gelakkan aku. Pelupa diseases aku semakin meruncing sekarang. Aku kena ada usaha dan tawakal sekarang untuk ubati penyakit krisis aku ke faktor umur aku yang sweet 24 ini. 


Detik ketiga, give the other people A CHANCE. Semakin bebal pula pikio bila umur sweet-24 masih belum ada steady bopren. Sentap. Average kawan-kawan aku masa sekolah, masa main air longkang dulu lebih bertuah dan bahagia sweet dah memasing tambah dengan dua,tiga orang anak sudah kendong kiri-kanan. okeyh, aku paham keadaan sekarang. ye faham

credit : iniakupunya

Detik keempat. Tetap dan fokus dengan apa yang aku sedang berperang sekarang ni. Betul juga makcik bedah habaq mai, aku dan anak-anak dia yang lain bila tiba masa hujung-hujung belajar ni baru point CGPA , baru nak nampak cerdik sikit. Sebelum ini, punya la susah nak nampak jalan di depan. kelam semacam sahaja. Alhamdulillah, aku terima sikit-sikit kesamaran cahaya. Aku cuma tinggal setahun setengah untuk struggle myself habiskan ijazah ini dengan sopan. ye mak, janji, sopan je.

Detik kelima. Aku nak belajar menjahit. Aku nak ambil kursus make-up. Sebab? Motif? Muka aku tidak cukup cantik dipandang manusia. -_- . Aku cuma minat. Orang cakap bila minat, baru menjadi ye dak. Insha Allah. 

Detik keenam. 
Hal yang cukup susah aku buat sepanjang sweet 23. Tak tahu mana silapnya. 
Aku usaha beb, penuhkan compang-camping.






No comments: