Followers

#004:Mimpi siang

Salam petang jumaat.
Mimpi di siang hari boleh dikira tak sebagai tanda-tanda. Sebabnya aku mimpi dalam mimpi, aku tidur petang juga tapi tidur aku dikejut oleh saudara Adam yang mukanya langsung aku ta nampak siapa. whoosh. Petanda . Ta payah nak drama sangat sebab si Adam tu gerak pon sebab dah tengah waktu Asar. ketawa kecil tersipu malu.

Aku bangun, terus kedapur untuk mengacau sesuatu dengan susu. Teh tarik susu mungkin. Ini lah kerja-kerja isteri kan siapkan hidangan petang sebelum si suami tiba selepas lelah penat bekerja. Best tak kalau aku jadi isteri korang kan? dah, mula nak mengarut.

Mak pun senyum lebar la sebab atas meja dah sejug teh tarik panas. Sambil cicah roti kering dan gosip-gosip liar yang keuar. Aku sambung godek-godek fb. Aku jumpa kawan aku setting pelamin, akhirnya aku jumpa pelamin favourite aku . Kasi up skit gambar dan ni link fb kawan saya Dazul Fahmi  , harga pun berpatutan okeh tetapi area alor staq je la


Simple dan suci kan?

No comments: