Followers

#005: Oven

Salam petang isnin.

Entry post kali ini ditujukan khas kepada farah osman, my soul. Mesti farah, buat sakit hati , pe hal lak dia ada kaitan dengan entry aku kali ini. Ye farah, sejak hang jujur dengan aku suatu benda, aku dah tanam, satu perasaan yang cemburu, sakit hati dan tak puas hati. HAHA Farah kerut muka lagi la tu. Semunya bermula dengan E-day Geah hari tu, hang dengan cool bakar cupcake seperti membakar hati dan perasaan aku. huh, sakit hati. Mesti hang fikir lagi kan, apa pasai dah dengan aku. Bukan bermakna aku marahkan hang buatkan  cupcake spesial untuk geah tetapi aku CEMBURU sebab hang pandai bako cake, segala macam cake. cheesecake la, cupcake la, moist cake la Aku dah cuba tapi tak menjadi langsung =(. 

Kek lapis , diantara kek yang paling senang pun aku failed . Mak aku hang nak tahu, kekek gelakkan aku dia kata setomboy farah dulu, at least dia taw buat benda yang sweet-sweet lotey macam ni. Lagi membara ler dalam jiwa aku. Nak buat kek, farah..... 


Btw, im proud of you. and love you. and miss you. 

#Hazirah Zahir
#Meyha 
Pinned Image

sebulan nak berguru dengan hang okeh =)


No comments: