Followers

#007 : Debor

Berdebar-debar hati berulamkan jantung. Enough with  what I'hve done before. This is serious. This is my problem. Sebelum ini, terlalu obses dengan makhluk tuhan yang tak ke mana akhirnya aku yang susah nak terima result of 3rd sem . Biar terhantuk baru nak tergadah. Biar sedar diri sikit dan aku bersyukur sebab tak terlambat lagi kan.

Aku memang selalu perlu di hentak sekali dengan sesuatu pekara yang aku kadang-kadang tak sedar adalah sangat membuang masa. Masih ada masa lagi kan?

Berturut-turut result sem aku untuk kali ketiga asyik makan pointer 2++ sahaja. Makin merundum lara' hati wey. Kuat semangat , Anum. Sudah cukup sudah , hal-hal yang lalu yang cukup menyusahkan hidup aku. Bangun.. Bangun Harimau bangun. HAHAH

I hve another 2 weeks before my class start. My soul, please be nice with me.


No comments: