Followers

jatuh

senang hati, bole ngam jiwa, suka bertengkar each other, ask for my opinion, your opinion adalah kinds of criteria untuk kita jadikan dia special dalam hidup kita. Mulut di zip rapat-rapat, bukan apa , cuak bila tidak menjadi, istilah friend sampai mati terus terbakar macam tu. Nanti, jadi dah tak best, dah lain, tak bertengkar, lawan sepak kaki , tampar pipi kiri, penumbuk pipi kanan. kan?

Bila kau tengking , mahu jumpa walaupun sekejap, lepak minum sepam rokok. aku terus siap, ikat sanggul, pakai tudung sweater hijau , turun menghadap kau
Bila kau buat-buat bodoh gila , bila aku story mamat ni, mamat itu, romatik ini, romantik itu sehinggakan aku tipu pun kau buat-buat dengar tetapi dua tiga hari lepas tu kau akan re-question semula story aku.
Bila kau terus-terus dengar cerita bodoh-bodoh aku yang sedih , kena tibai dengan mak, jatuh sepak batu, kau dengar penuh konsentrasi, aku cuma fikir kau paham ke tak paham cerita bodoh aku
Bila aku tak sabar tunggu hujung minggu, lepak dengan kau cerita - cerita bodoh aku dan kau, politik yang aku memang dari dulu bendul , tetapi bila kau tak turun kat aku, aku spoil mood. the heck?
Bila kau terjah bila aku pakai baju baru, kasut baru, spender baru , aku cam fikir kau cari modal nak cakap ke atau memang kau perasan aku beli baju baru?
Bila kau dan aku ada barang seakan-akan sama, bila hangout , baju sama wtf. aku sama baju dgn sis aku pun aku sanggup naik atas tukar pakai baju kurung

sudah. kalau nak cerita bab bila, memang panjang entry .

cuma. malas nak mencari benda yang tidak pasti. malas nak meraung, bila jatuh hati betul-betul tetapi cuma kawan baik sehidup semampos sahaja. malas nak mula, nanti dah tak best. malas . sebab malas sama ni, nak mula .

biar ajelah. macam ni.


No comments: